Chci vlastní web

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

  1. Obecná ustanovení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem Daniel Vespalec a jeho zaměstnanci (obecný návez: Chci vlastní web) (dále jen „Poskytovatel“) a objednatelem (dále jen „Objednatel“) v oblasti tvorby webových stránek, e-shopů a správy námi dokončených projektů.
1.2. Objednatel uzavřením spolupráce a odeslání formuláře na adrese: https://chcivlastniweb.cz/souhlas-s-vseobecnymi-obchodnimi-podminkami souhlasí s těmito všeobecnými obchodními podmínkami.

  1. Rozsah prací

2.1. Poskytovatel se zavazuje realizovat pro Objednatele následující služby:

  • Tvorba webových stránek na míru:
    • Analýza potřeb klienta
    • Rozvrhnutí struktury webových stránek
    • Návrh designu a tvorba UX/UI
    • Responzivní design a optimalizace pro různá zařízení a prohlížeče
    • Implementace grafických prvků a obsahu
    • Testování kompatibility a funkčnosti
    • Revize designu: Klient má nárok na 1 kompletní revizi designu v případě, že se mu nezamlouvá prvotní návrh. Touto revizí se rozumí zásadní změny v rozvržení stránky, změny barevného schématu, případně kombinované změny barevné palety a fontu.
    • Poznámka: Revize není možná v případě uhrazení zálohové faktury, přičemž se předpokládá, že objednatel je spokojen s designem a nehodlá jej měnit. Pokud však objednatel trvá na provedení revize, budou za tyto úpravy účtovány dodatečné poplatky a budou vždy individuální dle náročnosti.
    • Další úpravy dle záznamu z jednání či ústní dohodě.
  • Vývoj a správa e-shopů:
    • Nastavení e-shopového systému a redakčního systému (CMS)
    • Implementace bezpečného platebního systému (Gopay) – pozn. dle druhu platební brány mohou vzniknout další poplatky za využití pluginů pro implementaci ze třetích stran.
    • Importování produktových katalogů a integrace s logistickými službami
    • Optimalizace konverzního poměru a uživatelské zkušenosti
    • Integrace analytických nástrojů a monitorování provozu
    • Revize designu: Klient má nárok na 1 kompletní revizi designu v případě, že se mu nelíbí prvotní návrh. Touto revizí se rozumí zásadní změny v rozvržení stránky, změny barevného schématu, případně kombinované změny barevné palety a fontu.
    • Poznámka: Revize není možná v případě uhrazení zálohové faktury, přičemž se předpokládá, že objednatel je spokojen s designem a nehodlá jej měnit. Pokud však objednatel trvá na provedení revize, budou za tyto úpravy účtovány dodatečné poplatky.
    • Další technické a designové úpravy dle potřeb klienta.
  • Správa projektů v oblasti webdesignu a digitálních řešení:
    • Projektové řízení a pravidelná komunikace
    • Reportování průběhu prací a aktualizace obsahu
    • Monitoring funkčnosti a konzultační podpora
    • Další implementační služby dle sjednaných podmínek
  • SEO optimalizace:
    • všem nasim projektům náleží SEO optimalizace v tomto rozsahu:
      • Tvorba a úprava alt popisků
      • Nastavení meta title a meta description
      • Implementace favicony
      • OnPage SEO
      • Analýza klíčových slov a následná implementace SEO strategií
      • Interní a externí linkbuilding a další techniky pro zvýšení viditelnosti
  • Hodinové školení v redakčním systému
    • K všem projektům patří i školení v redakčním systému (pokud o to klient má zájem):  
      • Praktické školení obsluhy redakčního systému
      • Školení o správě obsahu, základech SEO a aktualizace webu
      • Další témata dle specifických potřeb klienta
  • Další související služby dle individuální dohody.

2.2. Konkrétní rozsah prací je vždy specifikován ve smlouvě nebo objednávce.

  1. Termíny dodání

3.1. Webové stránky:

  • Standardní spolupráce je o délce max. 1 měsíc, pokud mezi smluvními stranami není slovně či písemně dohodnuto jinak.
  • V případě projektů o větším rozsahu (celkový počet stránek více než 12) je dodací lhůta stanovena na 2 měsíce.

3.2. E-shopy: Doba dodání je vždy stanovena individuálně na základě specifik projektu.
3.3. Datum počátku spolupráce je vždy od zaplacení zálohové faktury.
3.4. Termín dodání může být prodloužen v případě vážneho důvodu ze strany objenatele I posyktovatele.

3.5. V případě, že termín dodání bude realizován později než v domluveném termínu vinou objednatele, poskytovatel nezaručuje přednostní servis při poskytovaní služby. Poskytovatel může požadovat náhradu z prodlení dle bodu 8. „Úroky z prodlení“

  1. Podmínky spolupráce

4.1. Na začátku spolupráce je Objednatel povinen detailně specifikovat požadované funkce a vlastnosti webu/e-shopu. Tyto požadavky jsou pečlivě zaznamenány. V případě rozšíření nebo změny těchto požadavků se jedná o individuální domluvu a případnou finanční kompenzaci pro Poskytovatele.
4.2. Objednatel je povinen dodat veškeré dohodnuté podklady potřebné pro realizaci projektu v dohodnutém termínu.
4.3. Komunikace mezi smluvními stranami probíhá elektronicky, pokud není dohodnuto jinak.
4.4. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout zakázku, pokud by její realizace odporovala platným právním předpisům.

  1. Platby a zálohy

5.1. Objednatel je povinen uhradit cenu za službu dle sjednaných platebních podmínek.
5.2. Výše zálohy činí polovinu finální ceny projektu.
5.3. Návrh domovské stránky nabízíme bez nutnosti zaplacení zálohy. Pokud klient není spokojen s počátečním návrhem, může odstoupit bez jakýchkoliv poplatků či dalších závazků.
5.4. Doplatek ceny musí být uhrazen nejpozději do 14 dnů od vystavení faktury (viz. splatnost faktury).

  1. Předání díla

6.1. Předání díla proběhne v následujícím rozsahu:

  • Přihlašovací údaje do administrace webu/e-shopu
  • Přihlašovací údaje k poskytovateli hostingu (pokud jsme ho zřizovali)
  • Soubor se zálohovanou verzí stránky

6.2. Pokud Objednatel nevyjádří námitky na chod/design webových stránek do 14 dnů od předání, považuje se dílo za bezvadně převzaté.

  1. Reklamační řád

7.1. Objednatel může požadovat nápravu chyby, která byla způsobena Poskytovatelem (naší vinou) a byla přítomna v době dokončení projektu.
7.2. V případě, že škoda byla způsobena jednáním Objednatele, nese Objednatel plnou zodpovědnost a náprava bude provedena pouze po uhrazení předem dohodnuté částky.

  1. Úroky z prodlení

8.1. Úroky z prodlení se účtují pouze po neuhrazení druhé poloviny ceny projektu a začínají den po datu splatnosti finální faktury.
8.2. Při delším prodlení může Poskytovatel přerušit poskytování služeb až do úhrady dlužné částky.

8.3. Výše úroku z prodlení je stanovena ve výši 0,25% z finální částky za každý den z prodlení platby.

  1. Odstoupení od smlouvy

9.1. Objednatel může odstoupit od smlouvy před zahájením prací, přičemž v takovém případě propadá uhrazená záloha, s výjimkou situace návrhu domovské stránky, kdy není záloha požadována a klient může odstoupit od poplatků, pokud není spokojen s počátečním návrhem.
9.2. Poskytovatel může odstoupit od smlouvy v případě porušení smluvních podmínek Objednatelem.
9.3. Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemnou formou.

  1. Ochrana informací a zveřejnění realizované práce

10.1. Smluvní strany se mohou dohodnout na uzavření smlouvy o mlčenlivosti (NDA), která upraví zacházení s důvěrnými informacemi.
10.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo zveřejnit realizované projekty na svých komunikačních kanálech (sociální sítě, webové stránky apod.), pokud není uzavřena smlouva o mlčenlivosti na vyžádání kobjednatele.
10.3. Objednatel může požádat o neveřejnou realizaci projektu. Tuto skutečnost je povinen oznámit před zahájením spolupráce (zaplacení zálohové faktury) v takové případě bude uzavřena smouva o mlčenlivosti.

  1. Autorská práva

11.1. Klient má autorská práva na námi vytvořený projekt, avšak nesmí jej distribuovat nebo napodobovat mimo svou působnost. Jakékoli porušení bude řešeno soudní cestou.

  1. Správa webů a e-shopů

12.1. Poskytovatel výhradně nabízí správu pouze pro námi vytvořené weby a e-shopy.

  1. Závěrečná ustanovení

13.1. Tyto VOP jsou platné od 7.3. 2025.
13.2. Vztahy neupravené těmito VOP se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb., https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2012-89) a Autorským zákonem (zákon č. 121/2000 Sb., https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-121).\n13.3. Případné spory budou řešeny smírnou cestou, jinak příslušným soudem dle sídla Poskytovatele.\n\nPoskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoliv změnit. O změně bude Objednatel informován.„}]}